Nog een paar nachtjes - Reisverslag uit La Plata, Argentinië van Anne Baeten - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes - Reisverslag uit La Plata, Argentinië van Anne Baeten - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 Juli 2014 | Argentinië, La Plata

Nog drie nachtjes en dan gaat het avontuur beginnen :) Dan gaan Melanie van den Heuvel en ik vijf maanden studeren in La Plata in Argentinië. Ik zal tijdens deze reis een blog bijhouden met alles wat ik heb mee gemaakt, zodat jullie een beetje weten hoe ik het daar heb. Veel leesplezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, La Plata

Anne

Ik ga vijf maanden studeren in La Plata in Argentinië!

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 5816

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 31 December 2014

Argentina

Landen bezocht: